17/11/2009

Reklamę wideo w internecie wykorzystuje 84% marketerów

17.11.09

Podaj dalej
Według raportu firmy Turnhere światowego lidera w produkcji reklam wideo w internecie, blisko 84% agencji wykorzystuje w swoich działaniach marketingowych reklamę wideo i w ciągu kilku następnych lat popularność tego medium zdecydowanie wzrośnie.

Obrandowane treści są bardzo popularne pośród różnych formatów. Ponad 57% respondentów tworzyło obandowane treści wideo specjalnie do internetu, 37% wykorzystywało wideo do produkcji reklam z wykorzystaniem opinii sławnych ludzi lub zadowolonych użytkowników reklamowanego produktu z kolei 30% badanych wyprodukowało viral wideo.

Reklamę wideo w internecie wykorzystuje 84% marketerów
Źródło: Online Video: Brands and Agencies Catch the Wave, Turnhere.

Główne powody wykorzystywania reklamy wideo to: branding (60%), umieszczanie wideo na takich serwisach jak YouTube (54.7%) i tworzenie treści o charakterze wirusowym (48%).

Według przedstawicieli agencji interaktywnych głównymi inicjatywami w marketingu online w 2010 są (wg najważniejszych priorytetów): reklama wideo, email marketing, reklama w wyszukiwarkach, kampanie w serwisach społecznościowych, reklama na blogach, reklama banerowa (display).

Zastanawiam się kiedy polscy marketerzy zaczną śmielej wykorzystywać reklamę wideo w internecie. W końcu z YouTube w Polsce korzysta ponad 9 milionów widzów miesięcznie, a nasz rodzimy kraj jest 9 rynkiem YT na świecie.

Czekam na takie reklamy wideo w internecie, stworzone przez rodzime firmy, które jakością i pomysłem zbliżą się do Dove Evolution of Beauty lub Evian Babies





Zobacz także wpisy o podobnej tematyce:

0 comments :

Prześlij komentarz